Lidkaart

PlusPas kaart

De PlusPas-kaart is voorbehouden aan de leden van de aangesloten partnerorganisaties.

Alle leden ontvangen de PlusPas-kaart bij hun indiensttreding.
Mocht uw kaart verloren of gestolen zijn, kunt u via uw personeelsdienst een nieuwe kaart aanvragen. Van zodra u uw nieuwe kaart ontvangen heeft dient u zich opnieuw te registreren via het veld 'NOG NIET GEREGISTREERD?' (zichtbaar op een laptop/pc). Van zodra uw nieuwe registratie gelukt is worden eventueel eerder gemaakte bestellingen automatisch aan het nieuwe nummer gekoppeld en deactiveert ook uw oude nummer.

De PlusPas-kaart is niet enkel een logincode voor de toegang tot de voordelensite, het is ook een bewijs dat je een lid bent van ons.
De PlusPas-kaart is voorzien van een unieke code, houd uw kaart steeds binnen bereik, bij sommige partneraanbieders zal u de kaart moeten voorleggen om effectief van het aanbod te kunnen genieten.

Na een éénmalige registratie zal u aan de hand van de logincode en een door u gekozen wachtwoord toegang krijgen tot het ruime aanbod. Van zodra u uw code geregistreerd heeft, zal u zich ofwel met de code ofwel met een door u gekozen mailadres kunnen aanmelden.